Ik kocht een camera

Zo, ik heb eindelijk weer even tijd om een update te plaatsen over wat ik zoal heb gedaan de laatste tijd. Ik ben op vakantie geweest en het was heerlijk. Ik heb niet heel veel gedaan, dat is ook hoe ik het liefst mijn vakantie doorbreng, maar ik ben wel opgeslokt door de boeken serie ‘Divergent’. Inmiddels ben ik in het 3e deel van de trilogie bezig en ik kan het iedereen aanraden om het te lezen! Geweldig verhaal! En verder heb ik echt genoten van de rust.

Ik ben nu weer een week thuis en in die tijd heb ik ook niet stil gezeten. Natuurlijk uitpakken, opruimen en inhalen van dingen die ik had gemist in die periode (denk aan series, youtube en blogs). En toen was het alweer tijd voor de laatste paar daagjes bij mijn vakantiebaantje! Ik heb er echt een leuke tijd gehad en ik vind het toch ook stiekem wel jammer dat ik weg ben. Ook heb ik veel geleerd en ben ik toch ook op het sociale vlak vooruit gegaan. En ik heb natuurlijk aardig wat geld verdiend. Maar een deel van dit salaris heb ik al weer uitgeven:

Ik heb namelijk een fotocamera gekocht. Ik ben er heel erg blij mee en ik ga er ook foto’s voor deze blog mee maken. Nu kan ik eindelijk een aantal ideeën uitvoeren waar ik beeld bij nodig heb. En dan ook met een kwaliteit die wel mooi is. Dus anders tegenover een foto vanaf de smartphone. Er komen dus ook binnenkort een paar beauty gerelateerde artikelen aan. Ik wil namelijk een lookbook van mijn ooglooks gaan bijhouden. Ik hoop dat dit goed gaat lukken met deze camera.

Komende week word voor mij weer wennen aan het normale leven. Mijn school gaat weer beginnen en ik heb mijn rooster al gezien. Niet echt iets waar ik heel vrolijk van word, maar het went wel. School gaat sowieso wennen worden. En het word mijn laatste jaartje (hoop ik).

Goed ik ga nog even van deze avond genieten
x Renate

Laat een reactie achter

