Augustus

Het is alweer augustus, zoals altijd gaat de tijd weer heel snel. Voor mijn gevoel had het pas net mei kunnen zijn. Maar dat is niet zo. Augustus is voor mij een maand die een aantal zaken gaat brengen:

Ik ga beginnen met mijn examenjaar. Wow echt mijn laatste jaartje in de vertrouwde omgeving van mijn middelbare school, het 6e en laatste jaar gaat nu echt bijna beginnen.

Mijn zomerbaantje gaat stoppen. Dit is wel uit eigen wil, maar toch is het raar. Ik heb het ontzettend leuk en de mensen met wie ik werk zijn echt heel gezellig. Maar ik wil me echt focussen op school en daarnaast ook nog wat vrije tijd over houden want ik hou van mijn eigen tijd.

Ik ben al een maand met deze blog bezig 🙂 en ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ook heb ik al meerdere bezoekers gehad wat ik toch best spannend vind. Een paar mensen lezen ook echt wat ik schrijf. Bedankt aan jullie!

Ik hoop nog veel meer te gaan schrijven!
X Renate

Laat een reactie achter

