Ik ben leeg

Ik ben niet letterlijk leeg dan, maar figuurlijk (bijna alles wat ik zeg is figuurlijk). Maar ja ik voel me leeg laat ik het dan maar zo noemen. Ik ben zo oververmoeid dat ik niet meer na kan denken. Oke, dat was gister dan een goede nachtrust heeft me beter gedaan. Gister was echt heel erg. Ik ben gewoon vergeten mijn tanden te poetsen en waarom weet ik ook nog steeds niet… Ik kon gewoon niet meer nadenken door de oververmoeidheid. Een combinatie van te weinig slaap en te veel werken. Toen ik om kwart voor 7 thuis kwam was ik al kapot, ik had van 8 tot 6 gewerkt, dat is dus 10 uur lang. En dan kom je thuis en heb je pas door dat de wereld ook verder gaat. Ik heb het hier over de vliegtuig ramp van MH17 en de nationale dag van de rouw.  Echt verschrikkelijk natuurlijk! Zelf ken ik geen mensen, maar ik ken wel veel mensen die mensen kennen. Het is ook voor mij te dichtbij. En ik leef echt heel erg mee met alle nabestaande. Dit had gewoon nooit mogen gebeuren.

Vandaag ben ik nog steeds leeg, alleen nu kan ik alles op mijn eigen tijd doen. Inpakken, opruimen en ontspannen. Ik zou eigenlijk rijles hebben, maar die werd op het laatste moment afgezegd. Ik kan nu echt even gaan ontspannen, bijna op vakantie. Dan is het voor mij hoog tijd om slaap in te halen. Dit word voor mij een vakantie van op mijn kont zitten en helemaal niets uitvoeren. Ik heb genoeg boeken klaar liggen en ook nog een aantal games om te spelen en uit te spelen.

Goed ik ga nu maar eens mijn masker los trekken (een peel-off masker) en dan nog een paar plekjes in mijn kamer opruimen. Verder zal ik me wel blijven irriteren aan mijn nagellak die echt compleet is mislukt en die er misschien zelfs al weer afhalen voordat iemand anders de kans heeft gekregen hem te zien.

x Renate

Laat een reactie achter

