ik verveel me

Dit is een pure vervelingspost. Het is nu half 10 in de ochtend en ik ben bijna anderhalf uur wakker, in die ander half uur heb ik de nieuwe Pretty Little Liars gekeken, mijn dagelijkse rondje aan blogs gemaakt en een schaaltje yoghurt op. En nu is het moment aan gebroken dat ik werkelijk geen idee heb wat ik moet gaan doen. Best ironisch eigenlijk, in de weinige vrije tijd die ik heb verveel ik me kapot. Het is dus eigenlijk maar goed dat ik werk, wat had ik anders moeten doen…?

Er is eigenlijk maar een ding wat ik echt wil en dat is uitgerust zijn. Ik slaap voldoende, maar ik ben alsnog constant uitgeput. En geen idee waarom. Ik heb maar even harde muziek aangezet om mentaal wakker te worden, ik slaap nog half. Dat is het voordeel van alleen thuis zijn om half 10, dan hoef je je muziek niet zacht te houden zodat je niemand wakker maakt. Ik ben zo’n gevalletje dat niet goed kan uitslapen. Het is erg zeldzaam dat ik om dit tijdstip nog slaap!

Inmiddels maak ik al goed gebruik van mijn stembanden en is de luchtgitaar verschenen. Soms heb je gewoon echt even behoefte aan punk-rock 😉

Goed ik denk dat ik maar even een spelletje ga spelen of zoiets. Ik moet vandaag nog even wat foto’s ophalen voor het verjaardagscadeau van mijn opa die volgende week 75 word en vanmiddag ga ook ik EINDELIJK naar The Fault in Our Stars, geen uitgebreide make-up look vandaag want die ga ik er toch weer vanaf huilen. Ik ga waarschijnlijk nog een post over de film schrijven, gewoon omdat het kan.

Fijne dag allemaal, ik ben van mijn verveling af en ga nu maar eens wat doen.
x Renate

Laat een reactie achter

