TMI (Too Much Information) Tag

Ik zat op een paar blogs te kijken en ik kam deze tag weer eens tegen. Het leek mij altijd al leuk om zelf een keer een tag uit te voeren en nu ik ook daadwerkelijk een blog heb kan ik dit ook eens in het echt doen. Ik ben uit gekomen bij de TMI-tag, een leuke tag om mij iets beter te leren kennen.  Dus bij deze de TMI Tag met 50 vragen.

1. Wat draag je?
Een roze shirtje en een lichte spijkerbroek

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
De enige break-up die ik heb gehad was toen ik 5 was, dus daar weet ik niet zo veel meer van

4. Hoe lang ben je?
1,72 meter

5. Hoeveel weeg je?
rond de 60 kilo

6. Heb je tattoo’s?
Nope

7. Heb je piercings?
Nee

8. OTP?
Ook ik snap deze vraag niet

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Hmm, dilemma… Ik denk toch dat ik voor Damon en Elena ga uit The Vampire Diaries

10. Wat is je favoriete serie?
ONCE UPON A TIME

11. Wat is je favoriete band?
Yellowcard

12. Wat mis je?
Vrije tijd, dat wordt opgeslokt door mijn werk

13. Wat is je favoriete liedje?
Why don’t you love me – Hot Chelle Rae ft. Demi Lovato

14. Hoe oud ben je?
17

15. Wat is je sterrenbeeld?
Schorpion

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Iemand die echt om je geeft

17. Wat is je favoriete quote?
Doe wat goed voelt

18. Wat is je favoriete acteur?
Josh Hutcherson

19. Wat is je favoriete kleur?
Aquablauw

20. Harde muziek of zachte muziek?
Zachte muziek

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn moeder, zij weet me altijd te troosten

22. Hoe lang douche je?
Tussen de 5 en 10 minuten en als ik mijn haar was 2x zo lang

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik kan met een half uur (inclusief ontbijt) klaar zijn, maar meestal neem ik driekwartier de tijd

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Gelukkig niet

25. Wat is een turn-on?
Ogen waarin je verdwaald

26. Wat vind je een afknapper?
Roken.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb wel een kanaal, alleen er staan geen filmpjes op. opgericht om te kunnen abonneren.

28. Heb je angsten?
Vast wel, alleen kan ik nu even niets verzinnen

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Vermoeidheid van werk, ik moest uit het niets huilen.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn voor en achter naam, ik snap nog steeds niet hoe ik hem moet veranderen.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
The Fault in our stars ❤

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Devious Maids, alleen ik heb m weg geklikt. Niet mijn serie

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn vader

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Een goede vriendschap, ik stuurde haar een appje om haar plezier te wensen op een bruiloft van familie.

36. Wat is je favoriete eten?
Chocola qua snack en pangafilet als echt vullend eten

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Amerika en London

38. De laatste plaats waar je was?
Thuis

39. Heb je een crush?
Nee

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vanochtend

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dinsdag, toen ik met vriendinnen zou gaan afspreken en ik niet wist dat er nog meer mensen zouden komen.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet

43. Welke instrumenten speel je?
Keyboard

44. Wat is je favoriete sieraad?
Zilveren ring die ik van mijn oma heb gekregen voor mijn 16e verjaardag, ik heb hem altijd om.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Voetbal

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
For the First time in forever van Frozen

47. Wat is je favoriete openingszin?
Hoi

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ik gebruik hem elke dag

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Woensdag voor en tijdens de wedstrijd

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem ook wil doen.

x Renate

Laat een reactie achter

