Pretty Little Liars 100ste aflevering

Vandaag een post die ik vaker ga maken, een review van een aflevering van een serie die ik lief heb. De 100ste aflevering van Pretty Little Liars was dinsdag (in Amerika) en nu ga ik mijn mening geven.

*WAARSCHUWING SPOILERS*
lees niet verder als je niet wilt weten wat er gebeurd!

De honderdste aflevering van Pretty Little Liars, wauw dat was me er eentje. Zoals we gewend zijn kon natuurlijk ook A niet op het feestje ontbreken. Ergens was het wel te verwachten dat A niet voor eeuwig weg zou blijven want het is pll, maar wat ik wel opmerkelijk vond is dat deze keer ook Toby, Caleb en Ezra van A bij mogen zijn. Zij wisten natuurlijk al van het bestaan, maar toch vind ik dat een nieuwe toevoeging.

Maar goed een review dus, een soort van. Met mijn chaotische hoofd gaat deze review niet op volgorde en zulle er vast dingen dubbel in staan, maar zo ben ik nou een maal.

Ik vond een deel van de aflevering erg voorspelbaar zoals:

  • Mona nam de confrontatie met Ali op en gebruikte dat in haar voordeel
  • Erzia (dit zegt al genoeg)
  • A is terug

Dan de dingen die ik niet zag aankomen en de grote shokkers:

  • Sidney is een bad girl (ik hoopte dat ze gewoon leuk zou zijn omdat ik haar als Donna in The Carrie Diaries geweldig vond, maar nee het mocht niet zo zijn)
  • de nacht van Emily en Alison, maar i like it,
  • het meisje dat voor Alison werd aangezien heeft tot nu toe nog niks met de personages te maken (hou dat zo, want bepaalde relaties vind ik nog steeds erg ver gezocht)
  • de opblazing van het huis van Toby en Jenna (maar A dit is niet de eerste keer dat je bij iemand naar binnen knalt)

Dat Jenna en Caleb terug zouden komen dat had ik al op internet gelezen, dus dat valt niet onder de categorieën, maar dat maakt het niet minder leuk. Vooral Caleb, ja dat korte kapsel staat hem jummie ❤

Natuurlijk zorgde Hanna voor de humor, man wat heb ik genoten van dronken Hanna. Dat was geweldig. Ik voel mee met spencer, zulke familie situaties zijn niet leuk. Ik word moe van het schuldgevoel van Aria en Emily is weer eens heel erg naïef tegenover twee meiden.

Al met al vond ik het een waardige 100ste aflevering, het verhaal werd niet onderbroken voor of samengevoegd met een speciale locatie / gelegenheid (denk terug aan ravenswood) en de terugkeer van A maakte het een spetterend eind. Ik snap dat ze daarmee hebben gewacht tot de 100ste aflevering, Pretty Little Liars draait om de vraag; wie is A?

Dit was het weer voor vandaag!
x Renate

Laat een reactie achter

