Nieuwe indrukken

Hoi,

Vandaag heb ik het toch gedaan, ik ben een blog begonnen. Iets waar van ik dacht het niet te gaan doen. Ik zie het denk ik op dit moment ook meer als een vervanging van mijn dagboek (waar ik al heel lang niet meer in heb geschreven), dan een blog die iedereen kan lezen. Ik heb even een plek nodig om van me af te schrijven.

Er is nogal wat gebeurd deze week. Ik heb mijn eerste baantje en man dat is me toch wennen. Geen zomer waarin ik helemaal niets uitvoer zoals ik ze gewend ben. Nee het is arbeid voor mij. Maar ja als ik volgend jaar op examen reis wil heb ik toch echt geld nodig. Maar goed, werken dus. Gelukkig heb ik leuke collega’s en wordt ik goed behandeld, maar ik had toch liever op mijn luie kont gezeten en een nieuwe serie gekeken (of juist weer een geliefde serie opnieuw gekeken).
Met een eerste ervaring van iets komen altijd indrukken mee, in dit geval is een eerste bijbaantje voor mij een nieuwe indruk. vooraf vraag je je af, wat moet ik doen als ik binnen loop? Wat zou ik gaan moeten doen? Dan tijdens het werk denk je niet zo veel na en dan als je ’s avonds als wilt slapen dan komt elke minuut van de dag weer terug. Zo ging het bij mij dan. Ik beleefde alles opnieuw en kon het niet van me afzetten. Maar dat ik heb ik bij elke nieuwe indruk en geloof me, daar wordt je niet vrolijk van! Voor mij houdt dit in dat ik een uur wakker lig en ik word daar moe van.

Vandaag is voor mij dus officieel de vakantie begonnen, maar zoals ik al zei wordt dit een werk vakantie. Het is ook een vakantiebaantje. Gelukkig ga ik tussen door nog twee weken op vakantie. Ik wil bij deze iedereen een fijne vakantie wensen en de mensen die daar nog even op moeten wachten, het einde is sneller in zicht dan je denkt.

x Renate

Laat een reactie achter

